Přihlášení
Samotnému podpisu předcházelo několik jednání. Podle slov jednatele Jiřího Sokola se společnost rozhodla stát generálním partnerem především z marketingových důvodů. „Fotbal je světovým fenoménem a i česká nejvyšší fotbalová soutěž je předmětem každodenní pozornosti napříč naší společností,“ říká Sokol. „Toho chceme marketingově využít!“
 
„Firma HET patří ve svém oboru k lídrům trhu řadu let. Stejně dlouhou dobu podporuje i sport. Když jsme se dozvěděli, že existuje šance jednat se Stesem a s Ligovou fotbalovou asociací o tomto partnerství, rozhodli jsme se k jednání přistoupit. Vždyť nadcházející ročník nabídne velikou bitvu o přímý postup do Champions League a již tak sledovaná soutěž slibuje ještě větší dramatičnost,“ vysvětluje Sokol a dodává: „jsme přesvědčeni, že touto spoluprací můžeme zásadně zvýšit známost značky a ještě více podpořit vztah zákazníků k našim výrobkům. Moc si přejeme, aby nový ročník HET ligy byl výjimečný.“
 
Obě smluvní strany se rozhodly nezveřejňovat sumu ani jiné detaily smlouvy. Jak prozradil Mgr. Jiří Sokol, jde z pohledu HETu o dosud nejvyšší vydanou částku do propagace značky v celé historii společnosti.
 
„Jsem nesmírně rád, že se podařilo v nelehké době sehnat k české nejvyšší soutěži generálního partnera s takovým časovým předstihem, ještě před začátkem nové sezóny. Kvitujeme fakt, že se s českou fotbalovou ligou spojuje tradiční česká společnost. Chtěl bych poděkovat společnosti HET za její rozhodnutí podpořit ligový fotbal a zároveň se těším na spolupráci, u které věřím, že neskončí jen nadcházející sezónou,“ řekl Dušan Svoboda, předseda Ligová fotbalová asociace.