Přihlášení

Se startem premiérového ročníku nadstavbové části nejvyšší soutěže vstoupil do prvoligového fotbalu nový partner. Nákupní galerie MALL.cz, která pokračuje v tradici marketingové komunikace soustředěné na vytváření zábavy určené pro celou rodinu, se stala hlavním partnerem FINÁLE FORTUNA:LIGY. Partnerství obchodu a Ligové fotbalové asociace se týká vrcholné části probíhající sezony nejvyšší fotbalové soutěže.

„Jedním z důvodů zavedení nového herního modelu s nadstavbovou částí byla i možnost získat k lize nové obchodní partnery a nabídnout jim atraktivní možnosti spolupráce, což se nyní povedlo,“ řekl k příchodu nového partnera k lize Dušan Svoboda, předseda LFA. „Současně jsem rád, že se nám podařilo domluvit spolupráci s progresivní společností v oboru internetových obchodů, které se v Čechách těší stále větší oblibě,“ dodal Svoboda.

Smluvní spojení mezi LFA a nákupní galerií MALL.cz platí pro vrcholnou část probíhající sezóny nejvyšší fotbalové soutěže, tedy celkem 37 zápasů. Ve FINÁLE FORTUNA:LIGY se rozhodne o titulu nebo pohárových zástupcích v příštím ročníku. „S radostí spojujeme naši značku s dramatickými souboji na ligových trávnících, které bude sledovat celá republika. Skutečnost, že se stáváme součástí nejvyšší fotbalové soutěže znamená, že fanouškům i našim zákazníkům můžeme nabídnout možnost dostat se blíže k těm nejatraktivnější okamžikům,“ říká Igor Matejov, CCO v MALL GROUP.

Nákupní galerie MALL.cz je vlajkovou lodí skupiny MALL GROUP, největší e-commerce skupiny střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2018 doručila svým zákazníkům více než 7,1 milionu objednávek.