LFA na marketingové konferenci European Leagues
LFA na marketingové konferenci European Leagues
Na odborném GSIC Summitu proběhly prezentace několika
zajímavých případových studií z oblasti sportovního marketingu a
zkušeností dodavatelských subjektů z různých odvětví, které již
spolupracují se sportovními organizacemi. „Bylo velmi zajímavé a přínosné
sledovat posun, jakým se ubírá svět technologií a jaké možnosti dnes skýtají
společnosti, které technologicky rozvíjejí fotbalové kluby a ligy v okolních zemích. Každá taková inspirace je pro naší práci velmi důležitá
a chtěli bychom organizaci European Leagues poděkovat za pozvání,“ řekl
k účasti LFA na GSIC Summitu obchodní a marketingový ředitel Daniel Hajný.
Do španělské metropole se sjeli zástupci šestnácti
evropských lig. A právě Euopean Leagues, které je LFA po boku dalších
významných soutěží členem od loňského října, připravila pro hosty madridského
setkání zajímavý program na druhý den. Zástupci jednotlivých ligových soutěží
při něm mimo jiné diskutovali o společných marketingových projektech na poli
esportu, datových práv nebo boji proti pirátským kopiím v online prostoru.
„Výměna zkušeností na úrovni výkonných aparátů evropských lig je jedním
z hlavních benefitů našeho členství v této organizaci. Sami jsme se
přesvědčili, že i papírově vyspělejší soutěže často řeší podobné problémy jako
my v Čechách. Ligová fotbalová asociace se přidala také do jednoho ze
společných projektů European Leagues, jehož cílem je prodej práv na zpracování
živých dat z utkání,“ doplnil k účasti na setkání v Madridu
Štěpán Hanuš, ředitel komunikace LFA.
Další akcí European Leagues bude již brzy 17. a 18. října Generální
shromáždění v Londýně.