LFA přichází s další novinkou na sociálních sítích – AR filtr na Instagramu
LFA přichází s další novinkou na sociálních sítích – AR filtr na Instagramu
Sociální sítě nejvyšší fotbalové soutěže patří mezi nejoblíbenější účty sportovních fanoušků v českém prostředí a čísla jejich sledovatelů stejně jako jejich interakce stále rostou. „Sociální sítě FORTUNA:LIGY ale i FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY jsou naší vlajkovou lodí. Jsme hrdi na to, jakým způsobem se nám daří komunikovat s fotbalovými fanoušky napříč republikou. Přestože jde většinou o příznivce různých českých klubů, dokážeme jim vždy nabídnout atraktivní obsah. Víme, že především právě tato mladá generace je nesmírně důležitá pro udržitelnost popularity fotbalu a sportu vůbec,“ zhodnotil Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace, která má na starosti sociální sítě FORTUNA:LIGY. Nejen tato novinka přitom byla prezentována zástupcům klubů na nedávném Marketingovém workshopu LFA. „Nechceme si naše know-how nechávat jen pro sebe. Cílem Ligové fotbalové asociace je také mimo jiné vytvářet platformu pro předávání zkušeností mezi kluby a budeme jen rádi, když se námi budou jednotlivé kluby inspirovat,“ doplnil Hajný.
Instagram nabízí už od minulého roku funkci AR filtru (AR = Augmented Reality = rozšířená realita), v rámci kterého si uživatel při focení může vybrat z nepřeberného množství předem nastavitelných digitálních efektů či jiných komických doplňků. Nyní přibydou nové zábavné filtry zaměřené čistě na tématiku FORTUNA:LIGY a jednotlivých klubů. „Uvědomujeme si, že zájem o profesionální fotbal se dnes neprojevuje jen tím, že fanoušci přijdou na stadion, ale důležitý je také zásah v online prostoru. Proto tam chceme být moderní, a tak trochu určovat i trendy v digitálu a na poli sociálních sítích. Nedávno jsme přišli se zábavnými GIFy, které nahrazují emoce uživatelů na sociálních sítích formou animací ligových fotbalistů. Nyní představujeme další novinku a věříme, že nové filtry se stanou neméně populární funkcionalitou,“ zdůvodnil novinku Štěpán Hanuš, ředitel komunikace a PR LFA. Velký ohlas zaznamenal už před dvěma týdny zveřejněný pilotní první filtr, který má dnes přes 130 tisíc zobrazení, 60 tisíc pořízených snímků a více než 3000 fanoušků ho sdílelo ve svém příběhu na Instagramu.
Síť Instagram je nejvíce progresivní online platformou nejen v Česku, a proto chce Ligová fotbalová asociace se svými dodavateli reagovat na každou možnost, jak služby fanouškům stále posouvat a modernizovat. „Jsme rádi, že na účtu FORTUNA:LIGY můžeme nabídnout další zábavný obsah už téměř padesáti tisícům sledujících. Na práci se podíleli nejen naši grafici, ale náročný byl i schvalovací proces přímo se sociální sítí. Nyní tak nic nebrání tomu, abychom mohli na ligový Instagram postupně doplňovat další zábavné filtry, na které se fanoušci mohou těšit v následujících týdnech,“ doplnil Svatopluk Smysl, CEO společnosti 2Score, která společně s LFA spravuje účty FORTUNA:LIGY.