Marketingový workshop LFA. Profesionální kluby zaměřily svou pozornost na návštěvnost
Marketingový workshop LFA. Profesionální kluby zaměřily svou pozornost na návštěvnost
„Marketingový workshop je tradiční akce, která je určená pro osoby, které v profesionálních klubech pracují na pozici marketingu, komunikace a PR. Pojímáme to jako osvětu, debatu s jednotlivými kluby. Snažíme se rozebírat společné centrální projekty, ale zároveň řešíme s kluby jejich starosti či podařené akce. V letošním roce jsme se zaměřili na diváckou návštěvnost. Chceme zvedat diváckou návštěvnost, chceme divákům na stadionech dopřát větší pohodlí a zábavu,“ svěřil se Daniel Hajný, ředitel komunikace profesionálních soutěží.
Program v sobě nesl dva dny, které byly naplněny řadou prezentací, témat, debat. Předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda představil klubům navrhovaný nový herní formát ePojisteni.cz ligy. Své úspěšné marketingové projekty zde prezentovaly kluby jako Bohemians Praha 1905, SK Slavia Praha či FK Baník Sokolov.
„Je to pro nás přínosné, jelikož můžeme načerpat inspiraci od klubů první i druhé ligy. Několikrát se nám ukázalo, že i malé kluby mají mnohdy lepší nápady než ty velké,“ konstatoval Tomáš Mutinský, tiskový mluvčí Bohemians Praha 1905.
Zástupci profesionálních klubů byli také informováni o projektech a novinkách, které se chystají na jarní část sezóny. Veřejnost s nimi bude seznámena na tradiční tiskové konferenci v půlce února.
„Tohle setkání je pro nás šance, jak se pobavit se zástupci Ligové fotbalové asociace a STESu o tom, co nás trápí, co chceme na ligových utkáních zlepšit, změnit. Je to výborná platforma na výměnu zkušeností,“ řekl Tomáš Křivda, marketingový ředitel AC Sparta Praha.
„Většina klubů řeší stejná témata. Jak zlepšit servis pro fanoušky, jak zvýšit diváckou návštěvnost. Bavíme se tady o detailech a to je pro všechny přínosné,“ dodal Václav Hanzlík, tiskový mluvčí FC Viktoria Plzeň.