Zasedání marketingové komise i tiskových mluvčích. Online.
Zasedání marketingové komise i tiskových mluvčích. Online.
„Komunikace v době krize, kterou si nyní všichni
procházíme, je extrémně důležitá. Následky poneseme všichni společně a je třeba
společně také postupovat. Proto jsme rádi za platformu jako je marketingová
komise, která v současné době může sehrát důležitou roli při ochraně
hodnoty, kterou si obě profesionální ligy pod hlavičkou LFA tvrdě vydobyly,“
řekl k posledním jednáním Daniel Hajný, marketingový a obchodní ředitel
LFA. Marketingová komise na svém posledním zasedání probírala ožehavá témata,
jako vývoj jednání s klubovými i ligovými obchodními partnery nebo možné
scénáře dohrání aktuální sezóny.
Současně si kluby mezi sebou mohou vyměňovat cenné
zkušenosti v nelehké době. „Mnoho klubů by za normálních okolností
v tomto období již začalo s prodejem permanentek na další sezónu, což
bývá také důležitým prostředkem jejich příjmů. V současné době to logicky
není možné a kluby napříč ligou řeší, jak naplánovat kampaně a komunikaci pro
jednotlivé scénáře dohrání stávajícího ročníku s ohledem na ticketing,“
uvedl Hajný jeden z příkladů, který v současnosti trápí marketingové
zaměstnance českých klubů.
O den později zase zorganizovala LFA virtuální setkání pro
více než dvacet zaměstnanců klubů FORTUNA:LIGY i FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY, během
kterého se dozvěděli bližší informace o současném stavu a možných scénářích
dalšího vývoje kolem rozehrané sezóny.
Na programu byly ale i další neméně důležité body, které
ovlivňují komunikaci mezi vedením soutěží a jednotlivými kluby.
„Chtěli jsme také touto cestou poděkovat všem, kteří se v
klubech podílejí na nemalých charitativních aktivitách. České profesionální
fotbalové kluby jsou nyní velmi aktivní a přicházejí s celou řadou zajímavých,
a především přínosných projektů pro českou společnost. LFA jako zastřešující
organizace kromě toho, že sama také několik podobných akcí organizuje, chce
tyto aktivity podpořit a získat pro ně ještě větší mediální pozornost,“ zhodnotil
jeden z bodů agendy čtvrteční telekonference Štěpán Hanuš, ředitel
komunikace a PR Ligové fotbalové asociace.