LFA uděluje Cenu Lukáše Přibyla a oceňuje kluby za práci s fanoušky
LFA uděluje Cenu Lukáše Přibyla a oceňuje kluby za práci s fanoušky
Kromě práce s fanoušky se hodnotila i souhrnně aktivita marketingových oddělení a její efekt, výsledky i progres, který daný klub v oblasti marketingu za uplynulou sezónu prodělal. Trofej pojmenovaná po uznávaném funkcionáři Lukáši Přibylovi je udělována pravidelně od sezóny 2015/16. „Cena Lukáše Přibyla získala během posledních let na své vážnosti a prestiži, za což jsem osobně velmi vděčný. Hodnotit, prezentovat a odměnit práci profesionálních fotbalových klubů je v rámci následného jejich progresu velmi důležité a věřím, že i motivační. Jsem rád, že se díky tomuto ocenění ukazuje, jak dobře a především v jakém množství odvedené práce dokáže profesionální fotbal v České republice fungovat. Srovnatelně s ostatními evropskými soutěžemi,“ řekl obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný.
Vedlejší kategorie již znají své oceněné, vítězné kluby v hlavní kategorii pro obě nejvyšší soutěže budou oznámeny ještě dnes odpoledne a vzejdou z nominovaných TOP3 klubů
Pořadí ankety CENA LUKÁŠE PŘIBYLA za sezónu 2020/21
Hlavní anketa CLP klubů FORTUNA:LIGY:
- TOP3 (abecední pořadí):
- AC Sparta Praha
- SK Dynamo České Budějovice
- SK Slavia Praha
- 4. FC Slovan Liberec 23 bodů
- 5. Bohemians Praha 1905 16 bodů
- 6. SK Sigma Olomouc 16 bodů
- 7. FC Viktoria Plzeň 12 bodů
- 8. FK Jablonec 8 bodů
- 9. FK Teplice 7 bodů
- 10. FC Baník Ostrava 3 body
- 11. Slezský FC Opava 1 bod
Hlavní anketa CLP klubů FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY:
- TOP3 (abecední pořadí):
- FC Hradec Králové
- FK Dukla Praha
- FK Viktoria Žižkov
- 4. FK Ústí nad Labem 6 bodů
- 5. SK Líšeň 2019 5 bodů
Kromě hlavní ankety Ceny Lukáše Přibyla se LFA rozhodla stejně jako v minulém ročníku dekorovat i kluby, které dokázaly posunout kvalitu své práce na poli marketingu a komunikace ve specifických oblastech různých kategorií. Na výběru oceněných v doprovodných anketách za oblast Digital marketing, CSR aktivit a jednorázového projektu spolupracoval tým LFA se členy Marketingové komise. Obecné projekty bez zařazení byly vyzdvihnuty také u klubů druhé nejvyšší soutěže.
Oceněné kluby v doprovodných kategoriích ankety CENA LUKÁŠE PŘIBYLA za sezónu 2020/21:
Doprovodná kategorie – Digital marketing FORTUNA:LIGA (kluby v abecedním pořadí):
FC Slovan Liberec – za nový klubový web a e-shop
SK Dynamo České Budějovice – za projekt „Černobílé Vánoce“
SK Slavia Praha – za miniseriál Leicester Loading
Doprovodná kategorie – CSR aktivita FORTUNA:LIGA (kluby v abecedním pořadí):
FK Teplice – za založení Nadačního fondu FK Teplice
FC Baník Ostrava – za aukci dresů s výročím Radegastu na podporu obnovy řeky Bečvy
FC Viktoria Plzeň – za projekt „Viktorka pomáhá s výukou“
Doprovodná kategorie – Projekt FORTUNA:LIGA (kluby v abecedním pořadí):
AC Sparta Praha – za rebranding a změnu vizuální identity
Bohemians Praha 1905 – za Letní kino v Ďolíčku
SK Sigma Olomouc – za filmový dokument Sigma stoletá a dozvuky oslav klubu
Doprovodná kategorie – Projekt FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA (kluby v abecedním pořadí):
FC Hradec Králové – za projekt „Cesta za postupem“ a trika „Zpět ve hře“
FK Dukla Praha – za projekt „Pieta Josefa Masopusta k nedožitým 90. narozeninám“
FK Viktoria Žižkov – za nový klubový web a e-shop