Oslavy jubilejní sezony vrcholí. Na konferenci se představí zástupce La Ligy nebo ředitel Brugg
Oslavy jubilejní sezony vrcholí. Na konferenci se představí zástupce La Ligy nebo ředitel Brugg
Jubilejní třicátá sezona v samostatné historii České republiky byla ze strany Ligové fotbalové asociace ve znamení výrazných událostí a progresivních kroků. V Praze se podařilo uspořádat setkání zástupců Evropských lig, na které dorazili významní funkcionáři včetně prezidenta španělské La Ligy Javiera Tebase, poprvé v historii se domácí nejvyšší soutěž hrála s jednotným míčem značky SELECT, podařilo se posunout kulturu a podmínky pro fanoušky na stadionech nebo se zavedl funkční ligový fanshop.
Nyní se Ligová fotbalová asociace rozhodla zakončit ročník 2022/23 symbolicky v unikátních prostorech lodi Cargo Gallery na pražské Náplavce odbornou konferencí 30 let fotbalové ligy, jejíž hlavními tématy budou vývoj a směřování marketingu a PR v domácích profesionálních soutěžích či budoucnost a využití moderních technologií v práci s fanoušky.
„Chceme hostům konference ukázat, jak se český fotbal za 30 let změnil a posunul především z pohledu marketingu, PR a práce s fanoušky. Věříme, že informace, které na akci padnou, budou nejenom zajímavé, ale především poučné a mohou být inspirací do další práce pro všechny zúčastněné subjekty. Naším cílem je zároveň ukázat, jak Ligová fotbalová asociace spolupracuje s kluby na progresu v rámci českého fotbalu,“ popsal Daniel Hajný, marketingový ředitel LFA.
Odpolední program konference se bude skládat ze dvou částí, české a zahraniční. V té zahraniční, jejíž zaměření bude budoucnost a využití moderních technologií v práci s fanoušky, promluví duo vzácných hostů. CEO z agentury LaLiga Tech Alejandro Scannapieco a ředitel komunikace Club Brugge Kirsten Willem. Oba výše zmínění se následně zúčastní panelové diskuze, v níž budou účastníci konference mít možnost přijít s vlastními dotazy.
„Je pro nás velkým potěšením, že takto významní hosté vyslyšeli naše pozvání a dorazí do Prahy, aby promluvili na slavnostní konferenci. Ukazuje to, že česká liga má v evropském i světovém fotbale výrazné místo, které se nám podařilo ještě posílit díky úspěšnému květnovému setkání zástupců Evropských lig, které jsme pořádali,“ prohlásil Daniel Hajný.
Právě Daniel Hajný bude jedním z řečníků v rámci bloku věnovanému českým soutěžím. Společně s ním vystoupí na panelové diskuzi také ředitel marketingu klubu AC Sparta Praha Kamil Veselý, ředitel marketingu a PR klubu SK Slavia Praha Michal Býček a obchodně-marketingový manažer FC Viktoria Plzeň Jaromír Hamouz.
Vedle odpolední konference proběhne dopoledne také uzavřený workshop, který je určen marketingovým a PR pracovníkům jednotlivých klubů. Podobný workshop pořádá LFA pravidelně minimálně jednou ročně. V rámci této části dojde k výměně znalostí a idejí, kam by měl marketing a komunikace v budoucnosti směřovat.
Během akce dojde také k vyhlášení Ceny Lukáše Přibyla, při němž budou oceněny kluby, které si v sezoně 2022/23 nejlépe počínaly v oblasti marketingu, PR i práce s fanoušky.
Tradiční anketa letos přichází s jednou novou kategorií, kdy budou oceněny kluby, které nejlépe pracovaly s příznivci hostů, a přispěly tak zlepšení fotbalové kultury celkově.